Próbáltál már ANYAKÉNT

érték- (és pénz!) teremtő, alkotó munkát végezni?
ÁLMOKat nem feladni, CÉLOKat megvalósítani?
Óhhh, jöjj, Gazdag, Szabad, Kreatív Élet!
De hogyan, a retkesfülű kismanóba..., ennyi gyerek mellett?!!!

2010. január 11., hétfő

AFT 4 - Új ajtó, új világ...


Hogy is van a mondás? Ha az egyik ajtó bezárul, kinyílik egy másik ...
Mögöttem ugyan nem zárult be egy ajtó sem, csak kicsit behajtottam az MLM-ét, viszont nagyon kíváncsi vagyok, szeretek új dolgokat felfedezni, és jól a dolgok mögé nézni. Minden érdekel, és el is tudom képzelni magam szinte bármilyen szerepben - a sikeres ingatlanosé kifejezetten tetszene.

Az ingatlanbefektetés szót beírva a keresőbe,
a 2. helyen jött elő az Ingatlanmilliomos program. Alcíme jó marketing érzékkel megfogalmazva: Ismerd meg egy aktív ingatlan- befektető féltve őrzött titkait!
Pont erre vágytam! Megtudni, hogyan kell csinálni.  Itt és most, a mai Magyarországon. (Fontos részlet: mindez még a válság kitörése előtt történt.) Rákattintottam. A főcím, mely fogadott így szólt: ÉPÍTS INGATLANBIRODALMAT A SEMMIBŐL! Hű, de izgalmas! Néztem a képeket, hogyan varázsoltak egy lepukkant olcsó lakásban csinos konyhát, mennyiért adtak tovább építési telket, miket adtak bérbe - egyre inkább beleéltem magam  az ingatlanbefektetői szerepbe. Láttam magam, amint egy 300%-os nyereséggel továbbadott, exkluzívan felújított otthon boldog új tulajdonosától  búcsúzva elégedetten csörgetem a kulcscsomómat, rajta 15 bérbeadott ingatlanom kulcsával, mert az imént szólt a telefon, hogy sikeresen elkezdték a kivitelezési munkálatait legújabb fejlesztésemnek, melynek lakási  már jóval ezelőtt, még a tervezési szakaszban elkeltek. :)


Otthonra mindenkinek szüksége van!

Lakni mindig kell valahol. Válság ide vagy oda. Az élet nem áll meg. És én hiszek a feltámadásban.:)

Visszatérve az első hasonlathoz, én tényleg szeretek ajtókon, ablakokon bekukucskálni, lopni pár életképet mások otthonából. Nem csak a lakás maga érdekel, hanem a benne élő emberek is. Azt gondolom, az, ahogyan egy otthon kinéz, kívül-belül, kertestül-konyhástul, az rengeteg dolgot elárul a benne élőkről. Ráadásul oda-vissza működik. Egy elhanyagolt, rendetlen, kupis, neadjisten koszos lakásban nem érezheti magát az ember frissnek, tettrekésznek, elégedettnek, és jól szituáltnak, s nem mellékesen nem fest túl jó képet rólunk az ismerőseink szemében.  (Többek között ezért volt már nálunk olyan sürgős a karácsony előtti oltári nagy szanálós rendrakás, NAGYtakarítás.) 

Takarítani, rendet rakni nem szeretek, de szeretem, ha tisztaság és rend van. Alaprajzot átalakítani, lakást  felújítani pedig imádok. Illetve imádnék, ha lenne rá lehetőségem. A legutolsó szögig képes vagyok megtervezni valamit, még akkor is, ha tudom, hogy nincs reális esélye a megvalósításnak. Az ingatlanozásban is elsősorban ez fogott meg, nem a bérbeadás. Ahhoz egyébként is biztosabb anyagi háttérre lenne szükség. Persze a folyamatos passzív jövedelmet ez hozza. Ez a vegyünk lepukkantat olcsón, újítsuk fel okosan, adjuk el jó pénzért ötlet viszont nagyon megtetszett. 
Az ingatlanmilliomos programra végül nem fizettem be, mert eljutottam ugyanezen cég, a Royalwell Kft. másik honlapjára, az Online Ingatlan Akadémiára. A sikersztoriknál kezdtem. Teljesen bezsongtam. Ilyen egyszerű volna? Ha másoknak sikerült, nekem miért ne? Megtetszett a képzés, amit Király Norbert, a Royalwell Kft. ügyvezetője, a hirdetésben szereplő "aktív  ingatlanbefektető" tartott, 4 szombaton keresztül.  

Befizettem életem első szeminárium jellegű üzleti képzésére. Nem bántam meg!

Képet kaptam egy másik világról, nagyon sok új információval, új szemlélettel, újfajta hozzáállással, és rengeteg gyakorlati tudnivalóval. Bevásároltam ingatlanos könyvekből, és ismét olvastam, jegyzeteltem, terveztem. És persze nekifogtam a gyakorlati megvalósításnak! Ez nagyon fontos lépés, amit bizony nem sokan tesznek meg...

Az alapos tervezés, a megfelelő tudás megszerzése, a piackutatás, mint mindig, itt is kulcsfontosságú. Mindent ami a kezdéshez kell, (értsd tudás, eszközök, motiváció, önbizalom) megkaptam Király Norbiéktól a négy szeminárium során. Későbbi bejegyzésekben elmesélem majd részletesen, meddig jutottam e téren, hogy lettem tájékozott a helyi piacon, hitelügyben, mi volt a legelső, hihetetlen ingatlanvásárlásunk, s milyen irányba terelte a válság az ingatlanosi karrieremet. Most csak annyit, hogy nagy lépésre szántuk el magunkat:

Céget alapítottunk!

Név szerint: PALMIMAR Kereskedelmi Ingatlanbefektető és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaságot. (Na, figyelmes olvasók, ki találja ki, mit takar-e név? :) )
A cégalapítás mikéntjéről, hogyanjáról, miértjéről is majd később beszélek részletesen. A tevékenységi körünk igen szerteágazó, az APEH-es néni is hitetlenkedve kérdezte:
- És ezt mind csinálják is?
- Hát, nagyjából, igen...

Merthogy újabb nagy ötletek kerültek képbe. Az Online Ingatlan Akadémia utolsó képzésén az "automata pénzgépekről" volt szó. Az ingatlanok mellett többek között tőzsdéről, nemesfémekről, amik nem hoztak lázba, és a szerzői, kiadói jogokról, és az internetes pénzkeresetről, amik viszont lázba hoztak, mert mindig is érdekeltek, és most mindkettő egészen új megvilágításba került. Eddig a könyvkiadás, lemezkiadás elérhetetlennek, írói ambícióm öncélú hobbinak tűnt, az internetes pénzkereset lehetősége pedig számomra egyet jelentett egy webshop üzemeltetésével.

Mennyire tévedtem! De, megkaptam a kezdő lökést, innen már csak tovább kellett tanulni! S mint tudod, egy könyvem már van, és itt vagyok online. :) Persze az idáig vezető út nem volt egyszerű. (És még így is az elején járok!)

Mi kell ahhoz, hogy megszülessen egy könyv? Hogy született az enyém? És, ha kész hogyan tovább? Terjesztés, marketing? Mit kezdhet egy egyszemélyes, egykönyves kiadó? Online jelenlét - élet az iwiwen túl?  Mit tehet egy számítógépes funkcionális analfabéta? (Magamról beszélek! :) ) Miről, mit, kitől lehet és érdemes tanulni? Hogyan lehet itt egyáltalán pénzt keresni? És mikre jöttem rá én magam, amiről máshol még nem olvastam.... Erről fognak szólni a következő bejegyzések.
 




2 megjegyzés:

  1. Szia Gyöngyvér!

    Tetszik az őszinteséged, a lendületed, az érdeklődésed. Gratulálok a már megszerzett-megdolgozott képességedért, a kitartásodért!
    Én is három gyermekkel (lányokkal) indultam, már 9-en vannak a közös fészekaljban, s már egy kisunoka is!
    Kössz az inspirációt, ragadós!

    Jakab Gyöngyi
    www.notudat.hu

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gyöngyi!

    Köszönöm a bókokat! És minden elismerésem ahhoz, amit te viszel véghez!

    VálaszTörlés