Próbáltál már ANYAKÉNT

érték- (és pénz!) teremtő, alkotó munkát végezni?
ÁLMOKat nem feladni, CÉLOKat megvalósítani?
Óhhh, jöjj, Gazdag, Szabad, Kreatív Élet!
De hogyan, a retkesfülű kismanóba..., ennyi gyerek mellett?!!!

2010. február 24., szerda

Csak businessmamiknak: Trump Top 10 sikertippje - női változat

Kompenzálandó a csillagok-adta jellememet (ikrek vagyok:) ) még novemberben kinyomtattam és kitettem a szobám polcára Donald Trump ingatlanmágnás Top 10 Sikertippjét, amire Mátrai Szilárd blogján akadtam rá véletlenül. Elég férfias hozzáállás, de azt hiszem, erre szükség is van ahhoz, hogy ki tudjunk tartani a "nehéz időkben."  Nagyon erőteljes, lelkesítő szavak, Trump borzasztó sikeres, gondoltam, biztos működni fog nálam is. Aztán persze megfeledkeztem róla...

Az elmúlt hetek, és főként a legutóbbi pár nap megpróbáltatásai után, mikor kerestem valami kapaszkodót, aminek segítségével kikecmereghetek a gödörből, azonban eszembe jutott ez is. Újra elolvastam, és próbáltam szuggerálni magamba a kitartásra ösztönző sorokat:

Top 10 sikertipp:

1. Koncentrálj. Adj bele mindent abba, amit nap mint nap csinálsz.
2. Higgy magadban. Ha nem teszed, más sem fog.
3. Légy kitartó.
4. Bízz az ösztöneidben.
5. Tartsd fenn a lendületedet és mozgasd előre a többieket is.
6. Tekintsd magad győztesként és egy győztes csapat vezetőjeként.
7. Csináld szenvedéllyel a dolgokat.
8. Éld meg az életed, merj kockáztatni. Ne legyél önelégült.
9. A vezetői feladat nem csoportmunka. Ha te vagy a vezető, akkor vezess is.
10. Soha ne add fel!

(Forrás: http://www.trumpuniversity.com/blog/post/2009/09/top-ten-tips-for-success.cfm
)

Szeretem a nagy szavakat... De most valami nem tetszett... Már megint valaki meg akarja mondani, hogyan csináljam! Könnyű azt mondani... utasítgatni, mikor van elég bajom! Nőként, anyaként idegesíteni kezdett a kőkemény üzleti világból érkező felszólító mód.

És mivel abban már egészen biztos vagyok, hogy a gondolataink határozzák meg a valóságunkat (nem is lehetne másképp) - és ezek itt alapvetően jó gondolatok - nem restelltem átírni, jelenidejűvé - azaz "teljesítetté", sajátommá - tenni a gondolatokat. Ha te is így mondogatod őket magadban, akkor előbb-utóbb ösztönösen ezt fogod cselekedni, érezni, hinni. Ez logikus.

Mert magadnak elhiszed, ugye? Mondjuk együtt! Mától mondogatom én is. :) 

Minden sikerül! Juhúúú!

1. Koncentrálok. Beleadok mindent abba, amit nap mint nap csinálok. A gyereknevelésbe, és a házimunkába is ... Szívvel-lélekkel...
2. Hiszek magamban. Ha így teszek, más is fog.
3. Kitartó vagyok.
4. Bízok az ösztöneimben. (Az anyai ösztöneimben és a női megérzésemben)
5. Fenntartom a lendületemet és előremozdítom a többieket is - a családot is!
6.
Győztesként és egy győztes csapat vezetőjeként tekintek magamra és egy boldog család összetartójaként.
7.
Szenvedéllyel c
sinálom a dolgokat.
8. Megélem a mindennapokat, merek kockáztatni, de felelősségteljesen! Szerény vagyok és folyton fejlődöm.
9. Az anyai feladat nem csoportmunka. Anya vagyok, és összetett feladat hárul
rám - zokszó nélkül, könnyedén teljesítem. ÉS A vezetői feldata nem csoportmunka. Vezető vagyok, vezetek!
10. Soha ne adom fel! Csakazértis kitartok! Anyaként, nőként, és üzletasszonyként! :)

Úgy  legyen!

Ha szeretnéd tudni, melyik nemsokára következő napon a leghatékonyabbak az efféle kijelentések, és ha érdekel, milyen problémákkal kellett megküzdenem az elmúlt napokban, tarts velem legközelebb is! Ha még nem tetted, kattints ide és iratkozz fel a blogértesítőmre!

Szeretettel:

3 megjegyzés:

  1. olyan, mint egy ultramodern ima

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes! Többször is elolvastam és lendületet adott ezen a felhős, esős napon.
    Köszönöm neked.

    Andrea

    VálaszTörlés
  3. Örülök! Nálunk már reggel óta ragyogó napsütés van és csivitelnek a madarak! :) Ez önmagában sokat segít!

    VálaszTörlés