Próbáltál már ANYAKÉNT

érték- (és pénz!) teremtő, alkotó munkát végezni?
ÁLMOKat nem feladni, CÉLOKat megvalósítani?
Óhhh, jöjj, Gazdag, Szabad, Kreatív Élet!
De hogyan, a retkesfülű kismanóba..., ennyi gyerek mellett?!!!

2010. április 7., szerda

Micsoda marketingötlet! cikk erről: Szeretnél családi wellness hétvégét nyerni? Szavazz rám!

Gyerekek mellett sikeres vállalkozást működtetni egy Anyának nem kis munka. Mégis sokaknak sikerült már. És ez nem csak nekik jó! :) Példaként szolgálhatnak a még megvalósítás előtt álló "Anyatársaknak", bizonyítékként számukra, hogy ők is (Te is!) meg tudják csinálni.

Remélem, talán én is közéjük tartozom... A nevezési lapon biztosan! :) Merthogy a "Szoptass ügyesen!" című könyvem szerzőjeként és terjesztőjeként én is pályáztam az idén először átadásra kerülő "Év Anyavállalata" díjra.

Ha tetszik, amit elértem,
szavazz rám! Szavazásodért cserébe 4 személyes családi wellness hétvégét nyerhetsz! A szavazás határideje: április 25. 

És a marketing az egészben: 

Vida Ági megint a fő példa. Egyrészt az ő segítségével boldoguló, sőt sok esetben az ő tanításai révén elindult anyukáknak ad egy újabb lehetőséget az ismertségük növelésére - és ezáltal valószínűleg a bevételük növelésére. 

Persze nem csupán az "anyai gondoskodás" vezérli! :) Gondolj bele, mekkora új adatbázisra tesz szert ő is ezzel a játékkal. A regisztráló anyukák, azok összes szavazó olvasója, ismerőse... Nagyon jó marketing fogás! Mielőtt húznád a szád, hogy micsoda anyagias viselkedés ez, jusson eszedbe, hogy ő nem misszionárius, ő a marketingből, termékei eladásából él. De úgy, hogy mindenki jól jár. Értéket kapunk cserébe. (Jelen esetben látogatottságot, és nyerni is lehet...) Ez a legszebb az egészben. Zseniális ötlet...

Ez a nyer-nyer elv működik egyébként a legsikeresebben, bármilyen válllalkozás esetén.  Magyarországon mégis ellenérzést vált ki, ha úgy ajánlasz valamit, amivel az illető jól jár, hogy neked is anyagi hasznod származik belőle. (Ezért néznek sokan ferde szemmel a például a hálózatépítőkre...) Arról nem is beszélve, ha pénzt mersz kérni valamiért, ami a Te (neadjisten szellemi) terméked.

A pékségben senki nem utálkozik az eladón, hogy pénzt kér a kifliért, vagy a fodrász a hajvágásért...
Miért van ez így?
Neked mik a tapasztalataid?

Szeretettel:



1 megjegyzés:

  1. Én is úgy gondolom, hogy Áginak ez ismét egy újabb zseniális ,,húzása,,!!!! És van még neki.. :)

    Bernadett

    VálaszTörlés